Fitnes

Že veliko raziskav je potrdilo, da ima redna telesna aktivnost ogromno pozitivnIh učinkov na splošno počutje, na zdravje ter da je odlično »zdravilo« zoper tegobe modernega časa.

Veliko ljudi se izogiba fitnesov, ker ne vejo točno, kaj početi z vsemi napravami, ki jih obdajajo. Najpreprostejša rešitev je za pomoč prositi trenerja fitnesa, ki vam bo svetoval glede na vaše potrebe ter vas naučil, kako vaje izvajati pravilno. Na ta način se boste izognili nekaterim najpogostejšim napakam, ki jih brez strokovnega nadzora hitro napravimo – nepravilni izvedbi vaj, nepravilni obremenitvi ter osredotočenosti samo na določene dele telesa. Prav te komponente pa so za doseganje željenih in učinkovitih rezultatov ključnega pomena.
V naših fitnes centrih ponujamo pester izbor vrhunskih trenažerjev, zmeraj pa so vam na voljo naši inštruktorji, ki s svojim znanjem skrbijo za vaš napredek, kakovostno izvedbo vaj, zdravje in varnost, s svojo energijo in individualnim pristopom pa za vaše odlično počutje na fitnesu.

V Bodifit centrih je vadba po pravilih BODIFIT PROGRAMA® razdeljena na naslednje stopnje:

  • OSNOVNA SAMOSTOJNA REKREATIVNA VADBA NA NAPRAVAH - vadeči upošteva osnovna vadbena navodila in vadi samostojno brez mentorstva strokovnjaka.
  • NADZOROVANA REKREATIVNA VADBA NA NAPRAVAH (osnovni vadbeni program) - vadba pod mentorstvom strokovnjaka inštruktorja, s katerim po potrebi vadbeni program prilagajate oz. nadgrajujete.
  • VADBA Z OSEBNIM TRENERJEM - vadba se izvaja pod mentorstvom strokovnjaka osebnega trenerja. Zaslužite si popoln osebni pristop! Svetovanje, pogovor, analiza trenutnega stanja in načrtovanje vadbe. V okviru osebnega trenerstva ponujamo:
• preventivno-korektivna vadba (telesna drža, stabilizacija, koordinacija, gibljivost …)
• vadba po poškodbi (mišično ravnovesje, stabilnost, ravnotežje …)
• športne priprave (moč, vzdržljivost, vadba po poškodbi, propriocepcija …)
• oblikovanje telesa (redukcija maščobe, mišični tonus, mišično ravnovesje …)
• programi za poslovneže (splošno počutje, premagovanje stresa, preventiva …)
• uravnotežena prehrana (dodatki k prehrani, dnevnik prehrane, načrt prehrane …)
• osebno trenerstvo pilatesa in joge (stabilizacija, premagovanje stresa, funkcionalnost telesa …)
• posebni programi trenerstva (pilates reformer, Vibro plate, po porodu, Kaiser concept …)