Fitnes

Strokovno nadzorovana in vodena FITNES VADBA ima v svetu širok pomen. Zgodi se, da je v fitnes centrih pristop neoseben in odbijajoč. V Bodifitu smo se usmerili predvsem k izobraževanju naših strank in individualnemu pristopu vaditeljev, inštruktorjev ter osebnih trenerjev. Naši zadovoljni člani so tako najstniki, odrasli kot tudi starejši, njihov namen pa je predvsem napredek, dobro počutje, kvaliteta vadbe in zdravje.

SKUPAJ DO BOLJŠIH REZULTATOV

Veliko ljudi se izogiba fitnesa, ker točno ne vedo, kaj naj tam počnejo. Kar naenkrat smo obdani z najrazličnejšimi napravami, opazujemo ljudi, ki suvereno izvajajo zapletene vaje, mi pa v dvomih, kaj naj sploh naredimo sami s seboj. Najpreprostejša rešitev je zagotovo, da za pomoč prosimo trenerja fitnesa, ki nam bo svetoval glede na naše potrebe ter nas tudi naučil, kako vse vaje izvajati pravilno. Na ta način se bomo izognili nekaterim najpogostejšim napakam, ki jih brez strokovnega nadzora hitro napravimo – nepravilni izvedbi samih vaj, nepravilni obremenitvi ter osredotočenosti samo na določene dele telesa. Prav te komponente pa so za doseganje želenih rezultatov ključnega pomena in tudi glavni krivec številnih poškodb.

V našem centru je vadba po pravilih BODIFIT PROGRAMA® razdeljena na naslednje stopnje:

  • OSNOVNA SAMOSTOJNA REKREATIVNA VADBA NA NAPRAVAH - vadeči se drži osnovnih vadbenih navodil in vadi samostojno brez mentorstva strokovnjaka.
  • NADZOROVANA REKREATIVNA VADBA NA NAPRAVAH (osnovni vadbeni program) - vadba pod mentorstvom inštruktorja, s katerim po potrebi vsako določeno obdobje spremenite vadbeni program.
  • VADBA Z OSEBNIM TRENERJEM - vadba se izvaja pod mentorstvom osebnega trenerja. Osebno trenerstvo obsega širok spekter zvrsti in tehnik vadbe. Pri nas vam ponujamo:
    • Preventivno - korektivna vadba (telesna drža, stabilizacija, koordinacija, gibljivost…)
    • Vadba po poškodbi (mišično ravnovesje, stabilnost, ravnotežje…)
    • Športne priprave (moč, vzdržljivost, vadba po poškodbi, propriocepcija…)
    • Oblikovanje telesa (redukcija maščobe, mišični tonus, mišično ravnovesje…)
    • Programi za poslovneže (splošno počutje, premagovanje stresa, preventiva, želje posameznika…)
    • Uravnotežena prehrana (dodatki k prehrani, dnevnik prehrane, načrt prehrane…)
    • Osebno trenerstvo PILATESA, JOGE (stabilizacija, premagovanje stresa, funkcionalnost telesa…)
    • Posebni programi trenerstva (pilates REFORMER, VIBRO plate, po porodu, KAISER concept…)